ivman.spec -> 0.6.5

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 17 Lis 2005, 00:04:56 CET

Charles napisał(a):

> Rzeźbisz  i rzeźbisz....

Cóż całe życie się człowiek uczy :)

> A przeczytałeś chociaż PLD-doc/devel-hints-pl.txt?
> hint: Nazewnictwo plików w SOURCES

Tego co piszesz nie czytałem, ale nie było na ten temat nic tu:
http://developer-doc.pld-linux.org/develhints/developer_hints.htm

Dzięki za hint, że jest (i gdzie jest) nowsza wersja :)

> Coś nie bardzo... A jak będę miał gnarwla?
> hint: PLD-doc/uid_gid.db.txt

O widzisz takiego czegoś szukałem bo przyznaję, że wybierałem tak na
czuja licząc na to, że ktoś mnie poprawi ;) Mam nadzieję, że jak zajmnę
uid=211 i gid=211 to mnie nikt nie powiesi za chwilę...

> Przydałoby się również:
> Provides:group(???)
> Provides:user(???)

Hmmm a jak dokładnie bo w hal.spec na który troszkę zerkałem robiąc mój
jakoś nic takiego nie widzę, a on też dodaje usera i grupę.

No to na koniec standardowo załączam speca z poprawkami.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Po to komputer jest uniwersalnym narzędziem by
z tego korzystać a nie drukować na kartkach.