ivman.spec -> 0.6.5

lobo@chello.pl lobo w chello.pl
Czw, 17 Lis 2005, 19:27:02 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 04:52:41PM +0100, Dariusz Włodarczyk wrote:
> BuildRequires:  pmount >= 0.9.3
[...]
> Requires:	pmount >= 0.9.3
Z tego co jest napisane na stronie ivman, pmount jest teraz opcjonalny.
Od aktualnej wersji może używać bezpośrednio mounta. Z manuala wynika
to samo, więc wyrzuciłbym tą zależność. Buduje się również bez pmounta.
Więc nie wiem po co ten BR. Zamiast pmounta dałbym req na hala. Z
configure wynika, że wymaga przynajmniej hala 0.4, ale nie wiem czy w
PLD nie są potrzebne z jakiś względów większe wymagania.

--
Pozdrawiam
Przemysław Białek