[poldek-0.20-2] kolejny bug czy ficzer?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 21 Lis 2005, 17:34:11 CET

On Monday 21 of November 2005 16:37, Paweł Sikora wrote:

[...]
> i alleluja.

Mi to wygląda na celowy zabieg autora w celu wprowadzenia jakieś
funkcjonalności, ale nie do końca przetestowany.
U siebie zauważyłem coś takiego:
Zainstalowałem  kernel-module-build po to aby zbudować nvidię i sterowniki
eagle-usb --without userspace do nowego jajka.
Jak wiadomo, zbudowanie userspace w tym specu ciągnie za sobą zależność do
konkretnego jądra.  Wcześniej nie budując userspace, poldek pluł tylko
brakiem zależności i wystarczyło dać --nodeps.
A teraz kończy się to tym, że poldek (eagle-usb) bierze sobie dowolny kernel.
Mi brał wersję starszą niż tą co instalowałem (zależność co do wersji), ale
-smp, co mi się wydawało dziwne. Tutaj po Twoim przykładzie łatwo zauważyć,
że bardziej mu się podobają pliki z dłuższą nazwą (grsecurity, smp).
Przy okazji warto by poprawić spec eagle-usb tak aby userspace nie wymagał
konkretnej wersji jajka z jaką był budowany. Z doświadczenia wiem, że starsze
sterowniki poprawnie działały z nowszym userspace. Komputer obok ma 100 dni
uptime, a co jakiś czas instaluje mu nowszą wersję userspace przy okazji
podbijania kernela. Ale ponieważ nie byłem pewny tego, to nie ruszałem tego.
Zawsze pozostaje zbudowanie sobie eagle-usb samemu podbijając o ułamkową
wersję release, tak aby przy kolejnym upgrade kernela, userspace też się
zainstalował.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics