openssh zwis sesji

Mariusz Warchał mw w wzserwis.pl
Pon, 21 Lis 2005, 17:16:26 CET

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 19 listopada 2005 (16:37:07) można przeczytać:

> Witam,
> Wczoraj zrobiłęm aktualizację systemu (wcześniejsza była koło
> poniedziałku) i od tamtej pory zdalna sesja ssh zwisa:
> Wydaje mi się że oprócz "kernela" i "glib" nic ważniejszego nie było
> aktualizowane.

> kernel-grsecurity-2.6.11.10-6 -> kernel-grsecurity-2.6.14.2-4

> Czy ma ktoś jakieś podejżenia co do przyczyny?

podejzen nie mam ale mam identyczne problemy po zmianie kernela na
14.2-4 z grsecurity lub bez, jak tylko zaloguje sie po lanie na ssh po
pwenym czasie mam zwis, to samo dzieje mi sie jak sciagam z ftp
zwisy polaczenia ftp w roznych momentach
natomiast niema raczej problemow z wyjsiem na zewnatrz

pS. co ciekawe w tym momencie niemoge sie juz wpgule zalogowac na ssh
Connection refused , z zewnatrz dalej dziala

no i problem z imq, 4 uzedzenia
100 osob za natem ale wiadomo niewszyscy pracuja
tak chyba nie powinno byc z tym uzyciem imq
lsmod:
imq                     3972  7385
i rosnie :)

--