SPECS: winetools.spec

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Pon, 21 Lis 2005, 21:40:10 CET

Paweł Gołaszewski wrote:
> On Sun, 20 Nov 2005, Maciej Witaszek wrote:
> Zobacz to co jest teraz - paths był zaktualizowany już.
Jest okej. Przed wysłaniem posta nie sprawdziłem, czy ktoś nie uaktualnił
tego patcha.

> Nie wiem wogóle czemu wintools przy instalacji zamraża mi maszynę na
> amen... Tylko ja tam mam?
U mnie wine-0.9-1 nie robi takich numerów. kernel-2.6.11.5-3 z paczki.
Ale i tak nie działa co podobno powinno np. GoogleEarth.
Przy instalacji z winetools ściąga plik, przy 100% zatrzymuje się
i czeka nie wiem na co. Dopiero zamknięcie okienka z paskiem postępu
ściągania powoduje uruchomienie instalacji, która i tak się wywala.
Na razie dałem sobie z GoogleEarth spokój, nie wiem co mu jest, a próbowałem
już wszystkiego. :(

Pozdrawiam,
--
Maciej Witaszek <maciek2w w gmail_nospam.com>