Na jądrze 2.6.14.2-4 taktowanie

Maciej Świniarski luzik w task.gda.pl
Wto, 22 Lis 2005, 08:57:31 CET

Dnia Sun, 20 Nov 2005 16:02:48 +0100
Krzysztof Mościcki <stivi w kity.pl> napisał:

> Na jądrze 2.6.14.2-4 ....
to ja dodam ze z Pentium D tez mam przygody.
a dokladniej z taktowaniem
w cpuinfo niby wszystko ok ...ale robie ping'a
a tu pignpigpingpingpingping
zamias ping....ping....ping... :)
pod konsola fb kursor miga jak szalony,
odpalam x'y wpisuje do firefox'a
www.pld-linux.org
a tu mi sie pokazuje
wwwwwwww..plld--linnuux...oorgg
...musze bardzo szybko puszczac klawisze bo mi kilka literek naraz
wyskakuje.
..wszystko co ma migac z jakas czestotliwoscia miga sporo szybciej :)
troche czuje sie przy tym kernelu jak jakas slamazara ostatnia