kompilacja evince

Krzysztof Kaczmarek krfk w data.pl
Śro, 23 Lis 2005, 22:22:55 CET

Witam,
po upgradzie tetxa do 3.0 chciałem dziś przebudować evince, gdyż stara
binarka krzyczała o starą wersję kpathsea.
Doinstalowałem wszystkie pakiety, których chciał spec i zobaczyłem taki
komunikat:
/bin/sh: xsltproc: not found
make[2]: *** [evince-C.omf] Error 127
make[2]: Leaving directory
`/home/users/krfk/rpm/BUILD/evince-0.4.0/help'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make[1]: Leaving directory `/home/users/krfk/rpm/BUILD/evince-0.4.0'
make: *** [all] Error 2
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.55868 (%build)

RPM build errors:
    Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.55868 (%build)

Po doinstalowaniu pakietu libxslt-progs w którym to jest program
xsltproc wszystko działa. Na specach się nie znam, czy wystarczy dopisać
zwykłe "BuildREquire: lbxslt-progs"?

pozdrawiam,
Krzysiek