rc-scripts a walsciwie hwprofile.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 24 Lis 2005, 17:07:19 CET

Jako ze jestem stałym użytkownikiem programu hwprofile chciałbym nanieść
małe poprawki w koncepcji i programie.

Jest mały zonk.

w tej chwili program przegrywa z /etc/sysconfig/hwprofiles/data/$PROFIL
co / na podstawie pliku /etc/sysconfig/hwprofiles/$PROFIL.files ale nie
jest to dobre rozwiązanie.

1. jak sie ma dużo profili i chce sie cos dołożyć to trzeba edytowac
wszystkie pliki. Ja mam 10. Powinien być jeden plik z listą plików.
2. nie pamiętam juz powodu wprowadzenia plików files dla każdego
profilu osobno, być może jakiś jest.
3. przed nadpisaniem pliku plik powinien być kasowany.

Teraz dlaczego:

1. to chyba jasne ze to nie dobrze. przykład.

w pracy mam plik ifcfg-eth0 w domu ifcfg-ppp0 i chciałbym zeby
funkcjonowały zamiennie. W przypadku musze tworzyć dla każdego profilu
oba pliki i zamiennie dawac ONBOOT=yes albo ONBOOT=no

wtedy to by dzialalo wszystko dobrze.
moge naniesc poprawki i podeslac dobre plik /sbin/hwprofile

TiweK