Re openssh zwis sesji

Mariusz Warchał mw w wzserwis.pl
Pią, 25 Lis 2005, 16:07:33 CET

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 25 listopada 2005 (14:05:29) można przeczytać:

> Żeby zakończyć wątek jakimś rozwiązaniem to niestety żadny z kerneli
> 2.6.14 nie rozwiązuje problemu (na liście pld-user niektórym pomogło).
> Wróciłem więc do na kernel-grsecurity-2.6.11.10-6

ja wlasnie rozwiazalem swoj problem, powodem bylo imq
testowalem tez z latka imq dla 2.6.14 i tez jest ten problem
wystarczy ze zaladowalem modul imq i juz byly zawieszenia polaczen
uzywam imq dla eth0 intenret i eth2 internet natomiast zawieszaly sie
polaczenia z sieci lokalnej, ale dodalem imq dla eth1 siec lokalna i
przestalo sie wieszac ftp ssh i inne
w 2.6.11 niebylo tego problemu i eth1 chodzilo bez imq

--
Pozdrowienia,
 Mariusz Warchał