Na jądrze 2.6.14.2-4 top oszukuje

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 27 Lis 2005, 12:20:29 CET

Artur Flinta wrote:
> Sprawdziłem teraz jajka 2.6.14.2-6 oraz 2.6.14.3-1 i oba są OK. Jeszcze
> teraz eksperymentuję z clock=pmtmr, bo mam wrażenie, że bez tego
> parametru znika mi obsługa klawiatury i myszy USB - udev przy starcie
> coś smęci o przerwaniu #209, z parametrem wygląda, ze jest OK.

Problem rozwiązałem za pomocą parametru irqpoll. Natomiast pojawił się
inny ciekawy objaw, zwisy na twardo komputera po kilkunastu -
kilkudziesięciu minutach pracy (przeglądanie internetu itp.) Jajko
2.6.14.3-1 i sterowniki nvidia 1.0.7676-1. Nie wiem jeszcze, czy to wina
sterowników czy kernela.

Artur