Na jądrze 2.6.14.2-4 top oszukuje

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 27 Lis 2005, 13:51:11 CET

Dnia niedziela, 27 listopada 2005 13:22, Artur Flinta napisał:

> Jakie ograniczenia w stosunku do binarek?

- brak sprzętowej akceleracji openGL.
- brak sprzętowej kompensacji ruchu (XvMC) (np. seria GF3-Ti to miała).
- co do samego 2D to chyba w xorg brak sprzętowego skalowania obrazu.
  (zauważam większe zużycie cpu i brak płynności obrazu w niektórych
   filmach odtwarzanych z dvd. xvid chodzą bez zauważalnej różnicy).

natomiast w codziennym użytkowaniu (desktop:kde), to xorg:nv działa bez
zarzutu. poza tym nie koliduje mi z konsolami w tle, które śmigaja via rivafb.

niestety aktualnie nie sposób kupić dobrej karty 2d/3d która ma otwarte
sterowniki 3d. nv, ati, matrox i sgi wypuściły tylko 2d. bodajże tylko intel
otworzył swoje 2d/3d i udziela się w xorg, ale bliższych testów nie robiłem.

--
to_be || !to_be == 1, to_be | ~to_be == -1