PATCH: ./builder --show-bconds (rfc)

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 28 Lis 2005, 14:55:00 CET

On Fri, Nov 25, 2005 at 08:36:16PM +0100, Bartosz Taudul wrote:
> Czego? Przedtem pisałem ./builder --with abs dupa.spec, o zrobiłem
> literówke, ^C, poprawiałem i działało. Teraz muszę takie cyrki jak wyżej
> robić.

Ja tez czegos nie rozumiem, wolf, ta opcja tylko przerywa wykonywanie
builder'a po pokazaniu branchy, jesli jej nie uzywasz to zachowanie nie
jest w zaden sposob zmienione. (no poza domyslnym pokazywanie branchy
ktore troche opoznia wykoniane, ale nadal w zaden sposob nie zmienia
jego zachowania)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org