SPECS: speedtouch-firmware.spec - speedtouch package is not needed...

Daniel Dominik Rudnicki sardzent w o2.pl
Śro, 30 Lis 2005, 15:33:16 CET

On Wednesday 30 of November 2005 14:02, Jakub Bogusz wrote:

> Nie potrafi. A że mam revision 2, a nie 4, to po uaktualnieniu pakietu
> przed moimi poprawkami w ogóle przestał mi modem działać.

Tez twierdze ze potrafi ten *ZZZ * poszedl bez problemu
a moze cos z
http://linux-usb.sourceforge.net/SpeedTouch/firmware/firmware.html
--

                       Daniel Dominik Rudnicki
JID: sardzent w pld-linux.org               e-mail: sardzent w pld-linux.org