SPECS: rtl8180

Kiesiu kiesyoo w o2.pl
Sob, 1 Paź 2005, 17:30:03 CEST

Witam!

Moduł rtl8180_24x nie działa pod jądrem 2.6, bo część modułu z
zamkniętym kodem jest budowana pod 2.4 Co za tym idzie, moduł się nie
ładuje. Należy chyba usunąć z reprezytoriów
kernel-{smp-}net-rtl8180-1.6-6 w 2.6.11.10-6

Ponieważ na stronie producenta jest dostępne archiwum z plikami do
skompilowania pod fedorę, postanowiłem trochę przerobić spec rtl8180 i
spróbować zbudować działający moduł na 2.6 Niestety, pomimo iż moduł się
buduje, nie mogę go załadować (moduł ma nieprawidłowy format podaje dmesg).

Nie znam się na tym, więc pytam. Czy jeśli część modułu ma zamknięty kod
i jest zbudowana pod 2.6.5, to czy po skompilowaniu reszty (open source)
pod kernelem z PLD (2.6.11.10-6) da to się jakoś zmusić do działania razem?

W załącznikach daję to co wymęczyłem (czyli spec i jeden patch).
Zmieniłem nazwę na rtl8180_26x co by nie robić zamieszania.

Aha. W specu rtl8180 leżącym na CVS jest podana wersja 1.6 Natomiast
najnowsza wersja dostępna na stronie producenta to 1.5

--
pozdrawiam,
Łukasz Kieś