prośba o przetestowanie bootowania obrazów ISO

Sob, 1 Paź 2005, 23:05:30 CEST

On Saturday 01 of October 2005 23:00, Marcin Król wrote:

> Wszystko zalezy kiedy Ac bedzie chcialo wyjsc. Ja niestety nie poradze
> nic na fakt, ze mi mocy przerobowych braklo na instalator :( Jezeli Ac
> bedzie chcialo wyjsc "juz", to bedzie problem. Jezeli bedzie chcialo
> wyjsc "kiedys" to sa spore szanse :)
Zawsze można instalator wrzucić w PLD 2.1 itp. Osobiście dla mnie wersja z
rescuecd jest wystarczająca (to i tak moja domyślna metoda instalacji - lubię
po swojemu wszystko poustawiać, lvm, mdadm itp).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/