Skórki dla KDM, zbędne R:

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Wto, 4 Paź 2005, 09:39:32 CEST

Hej,

może ktoś się wypowiedzieć, po jaką cholerę wszystkie skórki do kdm-a mają R:
kdmtheme?

Primo: wcale nie jest niezbędny do ich używania. Wystarczy dodać UseTheme=true
i Theme=/usr/share/apps/kdm/themes/nazwaskorki do kdmrc.

Secundo: program ten nie spełnia swojej funkcji, przynajmniej u mnie. Wymaga
uprawnień administatora, klikam odpowiedni przycisk, podaję hasło roota, a
ten i tak nie potrafi tego zapamiętać i tak w kółko.

Jestem za usunięciem R: kdmtheme ze wszystkich kdm-theme-*
Jakieś sprzeciwy?

--
pozdrawiam,
prism (Michał Łukaszek)