mono 1.1.9.1 - znowu losowe problemy z budowaniem

Michal Moskal michal.moskal w gmail.com
Śro, 5 Paź 2005, 23:57:36 CEST

On 10/5/05, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Na linuxthreads całe rpmbuild przechodzi.
>
> W svn widziałem jakieś poprawki do poprawek wprowadzonych w 1.1.9.1
> (związanych z oczekiwaniem na procesy potomne) - może rozwiązują problem?

SVN trunk sypie sie mniej (udało mi się zbudować mono), ale wciaz sie
sypie (ostatnio dzinne testy wysypaly mi sie wczoraj, a dziś nie, ale
to chyba losowe).

--
   Michal Moskal,
   http://nemerle.org/~malekith/