Re: udev i karta dźwiękowa

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 7 Paź 2005, 12:13:02 CEST

On 10/7/05, Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:
> #SOA1, ten sam moduł, to samo udev.
>
> smeagol% sudo lspci | grep audio
> 00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corporation 82801DB/DBL/DBM
> (ICH4/ICH4-L/ICH4-M) AC'97 Audio Controller (rev 03)

A u mnie:
[lilith w herrera ~]$sudo lspci | grep audio
00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corporation 82801EB/ER
(ICH5/ICH5R) AC'97 Audio Controller (rev 02)
[lilith w herrera ~]$rpm -qa alsa*
alsa-utils-1.0.9a-2
alsa-tools-1.0.8-1
alsa-lib-1.0.9-1
alsa-utils-init-1.0.9a-2
[lilith w herrera ~]$rpm -qa udev
udev-070-3
[lilith w herrera ~]$rpm -qa *mixer*
gnome-alsamixer-0.9.6-4
gnome-applets-mixer-2.12.1-1

i tez zachowuje sie troche dziwnie - tzn. wprawdzie po starcie
przywraca ustawienia dzwiekowki i dewajs ;) jest tworzony, ale
jakakolwiek proba zmiany glosnosci z volume-applet konczy sie
wyciszeniem (trzeba otworzyc volume-control i wylaczyc mute - wtedy
jest ok, z poziomu appletu sie nie da). Nie wiem czy to problem w
applets-mixer, czy z nowym udevem, bo upgrade'owalo sie hurtem, ale z
gnomem 2.10 i poprzednim udev chodzilo.

--
Pozdrawiam,
Liliana