SPECS: jpeg-mmx.spec - add pentium{3,4}

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 10 Paź 2005, 00:16:29 CEST

On Sun, 9 Oct 2005, Przemek Iskra wrote:
>             ^^^^
> sprawdź prawa dostępu do /dev/brain (:

Lepiej daj mi dostęp do /dev/zdrowie i zabij proces /bin/grypa :P

> glen sugerował się buildlogami, a one uparcie twierdzą że na amd64,
> alphie, ppc i sparcu się nie buduje; a wysypuje się z takim samym błędem

alpha, ppc i sparc to w pełni rozumiem. Byłoby ciekawe jakby się budowało.

Niemniej na amd64 powinno się budować. Całe SIMD jest tam dostępne i EA
nie powinno się tam stosować w tym wypadku.

Już widzę gdzie jest błąd chyba. Powinno działać.