SPECS (DEVEL): enlightenment.spec - updated to last version - 0.16...

Charles kkrenski w gmail.com
Śro, 12 Paź 2005, 01:27:56 CEST

Dnia środa 12 października 2005 00:49, Przemek Iskra napisał:

> najpierw zrobiłem tego DEVEL'a dopiero później enlightenmentDR17.spec
> są to 2 zupełnie różne WM'y i niema żadnego powodu aby nowy miał
> zastąpić starego
> dlatego skoro DR17 ma się wg. Ciebie nazywać enlightenment to DR16
> trzeba przenieść do enlightenmentDR16 lub e16 (prawdopodobnie pod tą
> drugą nazwą wyjdą nowsze wersje paczek)

Tak, ale na razie jest to melodia przyszłości.
Utrzymywanie enlightenmentDR17 staje się powoli nieopłacalne (nie wystarcza
już kilka "sedów" w specu). Projekt nadal rozwija się jako enlightenment,
więc naturalną koleją rzeczy zmiany wylądowały w DEVEL, ale masz rację, że
jest mały bajzel i to nie tylko z nazewnictwem.
Dla chętnych zostaje nadal enlightenmentDR17.spec (można dłubać), a dla
zainteresowanych rozwojem tego WM jest dodatkowo ./builder -r DEVEL ...

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski