SPECS: mozilla-firefox-bin.spec

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 13 Paź 2005, 00:01:44 CEST

Dnia 11-10-2005, wto o godzinie 14:24 +0200, Maciej Witaszek napisał(a):
> Witam,
>
> w zwi?zku z magicznym generowanie krzaczków w najnowszym firefoxie z paczki
> w PLD, postanowi?em zrobi? paczk? z binarnej wersji z firefox.pl.
> Mo?e si? komu? przyda.

Ja jeszcze proponuję puścić do ready wersję przeze mnie przerobioną, a
jeśli i to nie pomoże, to wyłączyć przekazywanie parametru optymalizacji
(skoro paczka ma wcale nie działać, to niech lepiej działa na domyślnych
ustawieniach) i puszczenie jeszcze raz.

> Binarna wersja Firefoxa po polsku wk?adana jest do jednej paczki.
> Ca?y kod instalowany jest do katalogu /usr/lib/mozilla-firefox-bin,
> wi?c nie powinno si? gry?? z kompilowan? wersj?. Niestety takie
> rozwi?zanie powoduje, ?e pluginy dla firefoxa instalowane z
> innych paczek trzeba r?cznie skopiowa? do tego katalogu
> lub instalowa? w katalogu domowym u?ytkownika.
> Mo?na by si? zastanowi? nad zrobieniem wspólnego katalogu
> dla pluginów z wersji kompilowanej przez PLD i binarnej.

Jaki jest sens osobnego katalogu? IMO powinno być do jednego i wzajemny
C:. W ten sposób można wybrać sobie wersję Firefoksa do instalacji, a
reszta pakietów będzie działać tak samo.

> Przegl?dark? uruchamia si? za pomoc? skryptu:
> /usr/bin/mozilla-firefox-bin.sh

Jak wyżej, powinny być wymienne.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux