gqview-2.1.1-1

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Czw, 13 Paź 2005, 13:03:07 CEST

Dnia czwartek, 13 października 2005 11:43, Michal Abramowicz napisał:
> witam,
> 1. na stronie projektu ta wersja jest devel.
> 2. przy otwieraniu obrazka piłuje czymś takim:
>  GQview 2.1.1, This is a beta release.
> 3. patch + diff do speca co to WYŁANCZA, bo MI to NIE ODPOWIADA.

Jak Ci nie odpowiada, to sobie wyłącz. Ja na przykład wole być informowany, że
program, którego używam jest w wersji rozwojowej.
Jak już, powinno się rozważyć, czy jest na tyle beta, że nie da się go używać
i czy w takim wypadku powinien trafić do dystrybucji czy nie.
Wg. mnie jest stabilny (a używam go już jakiś czas) i powinien tam trafić, ale
wraz z informacją autora, że nie jest to ostateczna wersja.

Piotr Budny