gqview-2.1.1-1

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 14 Paź 2005, 16:17:06 CEST

On Fri, Oct 14, 2005 at 03:52:23PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> A ja zgadzam się z abramem. Plucie na konsolę w programach X-owych nie
> ma racji bytu.

Dobra nie ważne, dla mnie gqview może i nawet pluć po chińsku.
Popsułem tak program że już mi nie powoduje spazmów u userii w pracy.

Czasami ciężko się myśli nad czymś jak ludzi zadużo piłuje że jakiś
komunikat jest.

Wracając do upgrejdów to wszelkie gtk* aplikacje jakoś nie bardzo
umieją sobie poradzić z katalogami/plikami gdzie w nazwie są ŁŚĄŁĆÓĆŻŹŁ

;-)
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba