SPECS: koffice.spec - patch CAN-2005-0064 - removed - STBR

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Sob, 15 Paź 2005, 12:22:01 CEST

Charles wrote:

> [cut]

> Nie chce mi się teraz sprawdzać, ale może więcej info w logu:
> a) zaaplikowane w 1.4.2 ?
> b) nie nakłada się ?
> c) nie podoba mi się ?
> itd. ...
Tak szczerze to jak widać z commit logów miałem z tym problem.
Ten błąd został wykryty przy wersji 1.3.5
Jak można przeczytać tutaj
http://www.koffice.org/security/advisory-20050120-1.txt
chodzi o błąd w kodzie xpdf, który jest też w koffice.
I fakt, patch się  nadal nakłada - tylko nie wiem czy 10 miesięcy od
odkrycia
nie zostało to poprawione jakoś inaczej (w zasadzie po 1.3.5 była 1.4.0-beta
i już tam powinno być poprawione).
Może mają zwyczaj nie poprawiania? ;-)
Sprawdzałem w cvs Fedory i tam wyrzucono tą poprawkę w 1.4.1
W gentoo też nie widzę...
Zna ktoś kogoś z developerów koffica?

Dziwne to tak czy inaczej bo to bug i jakaś notka w Changlogu być powinna...
Jak coś spiep.... to poprawię oczywiście.

--
Andrzej Zawadzki