SPECS: koffice.spec - patch CAN-2005-0064 - removed - STBR

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Sob, 15 Paź 2005, 15:31:24 CEST

On Sat 15. of October 2005 01:24, Charles wrote:

> Czyli raczej ad. a)
> A wiedzieć powinien nie tylko "upgradujący".
Coś mi się pomyliło (chyba przez -p1/-p0 w paczach, które były obok siebie) -
koffice-CAN-2005-0064.patch nadal się nakłada, co więcej dot. on tylko metody
GBool Decrypt::makeFileKey2 a podobny kod jest w GBool Decrypt::makeFileKey
(chociaż tylko makeFileKey2 jest wspomniane w
http://cve.mitre.org/cgi-bin/cvename.cgi?name=CAN-2005-0064)
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

--
Tomasz Wittner