SPECS: gqview.spec - removed debug.patch

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Nie, 16 Paź 2005, 16:32:41 CEST

On Sun, 2005-10-16 at 03:26 +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Bo. Więcej osób uznało, że jest on potrzebny, niż że nie jest.

Czyli brak argumentów; ścigamy się na ilość? OK, tak też umiem.
Streszczenie wątku gqview-2.1.1-1:

abram: "MI to NIE ODPOWIADA", "ludzi zadużo piłuje że jakiś
komunikat jest"
saq: "Plucie na konsolę w programach X-owych nie
ma racji bytu."

  "Banner jest wkurzający": >=4 osoby (dokładna liczba zależna od liczby
upierdliwych userów abrama)

Daniel Mróz: "Jesli bedzie mu cos zle dzialalo, to sobie odpali z
terminala, zeby sprawdzic jakie bledy wywala. Wtedy sie dowie, ze to
Beta."
Piotr Budny: "Ja na przykład wole być informowany, że
program, którego używam jest w wersji rozwojowej."
mkochano: "Zgadzam się z przedpiścą"

  "Banner jest użyteczny": 3 osoby

wolf: "informacja ta nie jest wkurzająca. [...] Ja ją
ignoruję"

  "Ani wkurzający ani użyteczny": 1 osoba.

Tak więc stwierdzenie jakoby "więcej osób uznało, że jest on potrzebny,
niż że nie jest" jest prawdziwe inaczej (3 vs >=5).

Co do argumentacji po stronie "lubimy bannery", sprowadza się ona
zasadniczo do tego, że dobrze wiedzieć że dana wersja jest betą. Otóż:

[saq w neptune ~]$ sed -n 17,24p /usr/share/doc/gqview-2.1.1/README
 BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA!

 The 2.1.x series are all development releases, and as such may
 contain incredible bugs. Only use if interested in the new features.

 The stable release as of this writing is 2.0.0.

 BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA! BETA!

Do mojego stwierdzenia, że informacja jest w README i to powinno
wystarczyć do szczęścia (16:32:26+02) nikt się merytorycznie nie
odniósł.

Poza tym, do czego nie raczyłeś się odnieść, twój commit zostawia śmieci
w SOURCES. I jest niepisana zasada, że dla uniknięcia przepychanek w
repo reverty robi osoba, która wykonała oryginalnego commita (mniej lub
bardziej delikatnie do tego przekonana lub skłoniona).

W związku z powyższym proszę o revert 1.115 na gqview.spec.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution