SPECS: gqview.spec - removed debug.patch

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Nie, 16 Paź 2005, 17:44:44 CEST

On Sun, 2005-10-16 at 17:18 +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Argumentów przeciw też jakoś nie widziałem.

Było: Uciążliwe śmiecenie po konsoli.

> Policz zatem moich 100-u znajomych, którzy bez bannera w gqview żyć nie
> mogą.
> [...]
> I pewnie dlatego, że mi wszystko jedno, to tego patcha cofnąłem.

Stwierdziłeś, że na pld-devel więcej osób uznało użyteczność bannera,
niż jego bezużyteczność. Polemizuję jedynie z tym stwierdzeniem. Jak już
wspomniałem, argumentacja na ilość mnie nie bawi.

> Widocznie cała reszta osób ma inne pojęcie szczęścia.

Możesz mi przybliżyć co powyższe zdanie wnosi do dyskusji?

> Jest niepisana zasada, że o tym co jest w distro decyduje RM.
> Skonsultowałeś z nim swoją zmianę?

Bzdura. Twierdzisz, że każdy commit w repo był uprzednio zatwierdzony
przez RM? Czy może twierdzisz, że rev 1.115 skonsultowałeś z RM?

Kwestionujesz poprawność mojego commita, a jednocześnie odmawiasz
dyskusji na argumenty na jego temat. Nie rozumiem tej postawy.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution