SPECS: gqview.spec - removed debug.patch

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Nie, 16 Paź 2005, 18:23:11 CEST

On Sun, Oct 16, 2005 at 05:44:44PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> Było: Uciążliwe śmiecenie po konsoli.
Ja sobie gqview odpalam klikając w obrazek w przeglądarce plików.
Aplikacja graficzna, to odpalam ze środowiska graficznego, gdzie tu
jakaś konsola. A jak odpalam z terminala, to chyba normalne, że program
coś może chcieć napisać. I większość tak robi: mplayer, xine, xmms, k3b,
xmoto, gimp, dosbox, scummvm, ... Wymieniać dalej? Z tych wszystkich
programów też będziesz chciał wyrugować wszystkie konsolowe komunikaty?

> Możesz mi przybliżyć co powyższe zdanie wnosi do dyskusji?
To że nie jesteś wyrocznią w sprawie tego co powinno a co nie powinno
być. Nie, ja też nie jestem.

> Bzdura. Twierdzisz, że każdy commit w repo był uprzednio zatwierdzony
> przez RM?
Twierdzę, że RM ma prawo ustalać politykę dystrybucji. Na przykład w
sprawie wyświetlania przez programy informacji o tym, że są betą.

> Czy może twierdzisz, że rev 1.115 skonsultowałeś z RM?
Tak.

wolf
--
  Bartek   .  - No gdzie ten palec, możesz se między nogi wsadzić.
  Taudul   :