k3b i cdrecord

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 17 Paź 2005, 10:50:11 CEST

On Sunday 16 of October 2005 21:50, Krystian T wrote:
> Hej
> Jakby to kogoś interesowało to właśnie chciałem nagrać płytę cd i się
> nie udało. Zaraz na początku wysuwał płytę i pisał o opróżnieniu bufora
> i coś tam coś tam (nie zapisałem a dokładnie nie pamiętam)
> k3b-0.12.3-2
> cdrtools-2.01.01a03-1 (z ready)
> Po downgradzie do cdrtools-2.01-2 działa

Potwierdzam. U mnie obiawy identyczne, tzn. nie wypala płytek i pokazuje dość
dziwne błędy.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics