SPECS: python-rrdtool.spec - rel 3; port to new rrdtool

Pon, 17 Paź 2005, 20:54:38 CEST

On Monday 17 of October 2005 09:53, Jakub Bogusz wrote:

> Jak to się ma do python-rrdtool budowanego teraz z rrdtool.spec?

To prawie to samo choć rrdtoolowa wersja zawiera pewne drobne poprawki. Usuwam
python-rrdtool.spec póki co.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/