mc.spec z HEAD

Wto, 18 Paź 2005, 08:25:10 CEST

On Monday 17 of October 2005 23:52, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> (Sat, 15 Oct 2005 16:17:39 +0200) Arkadiusz Miskiewicz:
>
> (...)

> (...)
>
> Czyj to pomysł, że domyślnie mc jest budowane z --with utf8? Ja wolałbym
> domyślnie z --without, kto chce obsługę UTF8 niech buduje.
Mój. Tu jest ewidentny bug i to, że nie chcesz utfa nie ma najmniejszego
znaczenia.

Błąd jest w tym kodzie, wiem jak zrobić by dla nie-unikodowego locale z
unikodowym mc dobrze wyświetlało iso8859-2 ale jeszcze nie wiem jak to zrobić
the right way by działało również w unikodowym locale.

Jak ktoś chce pomóc w poprawieniu tego to niech się zagłębia w src/view.c, a
nie stosuje metody ala pomysł z piekła rodem z binarnym FF.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/