[ac] mozilla-firefox-1.0.7-3

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 19 Paź 2005, 16:43:37 CEST

Bartek Szady wrote:

> Firefox w wersji 1.0.7-3 kończy na moim systemie działanie (właściwie zanim je
> rozpocznie) pustym okienkiem o tytule alert.
[...]
> Usunięcie .mozilla nie pomaga.

U mnie pomogło usunięcie pliku compreg.dat z katalogu profilu firefoxa:

DIR=`grep Path ~/.mozilla/firefox/profiles.ini |awk -F= '{print $2}'`
rm -f ~/.mozilla/firefox/$DIR/compreg.dat

Prawdopodobnie lokalizacja w katalogu .mozilla  (vel .netscape) zależy
od jakiejś zmiennej typu MOZILLA_HOME ...

Marek