Instalacja PLD i RescueCD

Enleth enleth w enleth.com
Czw, 20 Paź 2005, 17:51:45 CEST

Dnia czwartek 20 października 2005 15:18, Marek Guevara Braun napisał:

> ZTCP należy zrobić w chroocie:
> rm -rf /var/lib/rpm/__* && rpm --rebuilddb

Dokładnie tak, instalowałem w ten sposób Ac z RCD Th i wszystko działało.
Dokumentacja nie jest może w 100% zgodna z tym co trzeba zrobić, ale
technicznie jest to rzecz absolutnie wykonalna.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}