skopany poldek w ra ?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 20 Paź 2005, 21:50:27 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Kiedys dalo sie w taki sposob zrobic chroot ac na ra, a teraz:

U mnie sie nigdy nie dalo. Zawsze odkad pamietam czyli gdzies od ~2002
zachowywalo sie dokladnie tak jak piszesz.

> Ostatnim bledem sie oczywiscie nie przejmuje.
> Natomiast nie mam pojecia, jaka opcja rpm-a/poldka powinna spowodowac
> zalozenie brakujacych baz.
> Czy ra sie da w ogole teraz zainstalowac ?
> Any hints ?

Da sie. Ale hm, ostatniego chroota na Ra robilem z rok temu. Rowniez
mialem te same bledy wtedy, niestety bylo to zbyt dawno zebym pamietal
jak to obszedlem. Sprobuje wygrzebac jutro w .history informacje w tym
temacie.

M.