Problem z cvs?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 21 Paź 2005, 00:22:05 CEST

Marcin Król napisał(a):
> Wlasnie powitalo mnie cos takiego:
>
> $ cvs up -r RA-branch squid.spec
> cvs server: duplicate key found for `y'
>
> I tak dla kazdego pliku na ktorym jest robiony cvs up. Mimo to, wydaje
> sie, ze pliki sa prawidlowo aktualizowane. Co ciekawe, mam to tylko na
> Ra. Na Ac nie wystepuje. Cos bylo zmieniane w cvs dzisiaj?

To nie tylko dzisiejsza przypadłość.
W pracy na desktopie prezesa (AC-ready) mam zapuszczane z crona
cogodzinne budowanie aktualnych snapów kadu z DEVEL (z sedowaniem speca
do currenta) i nie raz przychodziły mi raporty z zauważonym przez Ciebie
komunikatem jednakże na ftp pojawiały się zbudowane paczki, więc
olewałem temat. Proponuję to samo. :)
--
Jarosław Kamper