nowe udev/hal w ac-test

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 21 Paź 2005, 00:30:58 CEST

On Thu, 20 Oct 2005, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> w ac-test lądują własnie udev-070-6 i hal-0.5.4-6. Zmiany w udev są
> bardzo duże (udev zastępuje całowicie hotplug od tego release) i godne
> testów na większej ilości różnego sprzętu (do czego zachęcam). Relase to
> rozwiązuje wiele problemów i prawdopodobnie wprowadza wiele nowych, tak
> więc feedback jest mile widziany.

Nie jest możliwy wybór którego hotpluga używamy? Myślę, że powinien być...

> W razie problemów z coldplugiem usb proszę o sprawdzenie czy w
> /etc/modprobe.conf są aliasy dla usb-controller.

Tak zupełnie przy okazji:
jaka jest metoda na kilka kontrolerów USB, na różnych hcd? Bo mam w 2
maszynach takie sytuacje, natomiast alias jest tylko jeden.

Inna sprawa to klawiatury na usb i innych cudach. Jakiś support do
geninitrd by się przydał, bo te klawiatury zaczynają działać dopiero
później, po załadowaniu odpowiedniego modułu. Dobrze gdyby klawiatura
działała już od initrd...