nowe udev/hal w ac-test

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 21 Paź 2005, 17:02:37 CEST

On Thursday 20 of October 2005 23:15, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> W razie problemów z coldplugiem usb proszę o sprawdzenie czy
> w /etc/modprobe.conf są aliasy dla usb-controller.

Są ale błędnie wygenerowane kiedyś przez generate-modprobe.conf
Ja mam:
alias usb-controller usb-uhci
alias usb-controller1 ehci-hcd

To pierwsze jest oczywiscie złe, ale hotplug sam ładował wszyskie (nie wiem
akurat czemu) moduły do usb dla ohci,uhci i ehci.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics