SPECS: dnprogs.spec - cosmetics, cleanup

Dariusz Rojewski darekr w darekr.eu.org
Pią, 21 Paź 2005, 19:37:00 CEST

On Fri, Oct 21, 2005 at 05:34:04PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A ktore z tych pojec dotyczy cofniecia poprzedniego commitu (co bylo
> pokazane w mailu, ale wyciales) ?
yy.. trochę nie mogę dojść o co Ci chodzi. po cvs diff między rev 1.31 i 1.32 widać, że
była to zmiana kosmetyczna. Czy musimy się nad tym rozwodzić? :)
--
Dariusz Rojewski
darekr w pld-linux.org