misc: jabber

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 22 Paź 2005, 19:31:38 CEST

Dnia sobota, 22 października 2005 19:13, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał:
> Krótkie pytanie: czy maszyna odpowiedzialna za jabber.pld-linux.org ma
> planowany downtime? Klienci mnie męczą, że się ukrywam przed nimi :)

Tak

"Jutro bladym świtem (kole dziewiątej) jadę do Szczecina coby gawiedzi o
PLD poopowiadać. Wracam w sobotę wieczorem. Znając życie w międzyczasie
padnie serwer jabbera, ale że klaptoka ze sobą nie zabieram (laptopy będą
komputerami przenośnymi jak zaczną ważyć poniżej kilograma), to nic na to
nie poradzę."

cytat z ostatniej notki mmazurowego jogga. ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>