X11, fontpostinst i kolejność instalacji

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 24 Paź 2005, 21:46:29 CEST

Dnia niedziela, 9 października 2005 13:03, Mariusz Mazur napisał:

> Są i to od jakiegoś czasu już.

no, to że tak powiem po kiego ta cała karuzela w specach
skoro i tak po chwili i kilku aktualizacjach w systemie
będą osierocone katalogi i inne śmieci nieposrzątane przez
skrypty instalacyjne, które się wywaliły z powodu złej
kolejności przetwarzania pakietów?

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.