X11, fontpostinst i kolejność instalacji

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 24 Paź 2005, 22:14:27 CEST

On Mon, Oct 24, 2005 at 10:02:00PM +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Bo jeszcze niedawno to działało. Teraz to sprzątamy tam, gdzie się uda
> wyłapać. Zgłaszać, to zostanie poprawione.

Poprawić to trzeba w rpm-ie, a nie dodawać workaroundy w połowie z 9500
speców. Zwłaszcza, że workaroundy są niewykonalne w przypadku pętli
zależności.
(*un) nie działało nigdy (i czeka ciągle na chętnego do poprawienia),
natomiast (pre,post) zostało popsute gdzieś w okolicach usuwania
obsługi PreReq. Przynajmniej częściowo powinno się poprawić z łatą
kill-prereq... chyba że jeszcze coś przeoczyłem w kodzie.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/