X11, fontpostinst i kolejność instalacji

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 25 Paź 2005, 07:49:34 CEST

On Tue, Oct 25, 2005 at 01:30:59AM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> A na czym polegają te workaroundy?

Na dodawaniu zwykłego "Requires" tam, gdzie zależność potrzebna jest
tylko do skryptu.

> (poza tym prereqi chyba powinny być tylko do pętli?)

Tak było, ale już ich nie ma - pętle powinny rozwiązywać odpowiednie
Requires().... gdyby działały.

> Muszę od jeffa wyciągnąć czemu on właściwie te prereqi wywalił.

AFAIK jako nadmiarowe w stosunku do Requires().

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/