WWW

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 27 Paź 2005, 18:41:57 CEST

On Thu, Oct 27, 2005 at 11:54:54AM +0200, Tomasz Mateja wrote:
> Ok, mozna gdzies rsyncowac zasoby www?? bo to co jest w CVS to chyba
> nienajbardziej aktualna zawartosc pld www :)

Tworzenie mirrora jest lekko problematyczne, co z synchronziacją treści
wiki? Ale zawsze można gdzieś trzymać aktualny mirror i w sytuacji gdy
podstawowy poszedł w pis...du przełączyć w dnsie.

Chwilowo i tak szukam chętnego do dokonfigurowania wiki, sam cierpie na
-enotime (a że tego wcześniej robiłem to może mi się trochę zejść).

Ktoś chętny? Jeśli tak proszę o kontakt na priv.