mosml @ ac-amd64

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Sob, 29 Paź 2005, 18:07:35 CEST

Dnia sobota, 29 października 2005 14:14, Tomasz Grobelny napisał:

> Jeśli timer ma ustawioną bardzo małą wartość to może być błąd o którym już
> tu kiedyś pisałem. Z odpowiedzi Pawła Sikory wynikało że winny jest
> jiffies-rounding.patch

był winny bo już go nie ma. tamta łatka na skutek błednych zaookrągleń
blokowała dostarczanie SIGALRM częstszych niż bodajże co 50us (niestety
nie pamiętam jaką CONFIG_HZ wtedy miało wartość, a nie chce mi się
grzebać w przeszłości kernel*.config). poza tym, że SIGALRM nie dochodził,
to wszsytko działało poprawnie (w tym także inne sygnały). Jakub pisze,
że inne też nie dochodzą, więc to pewnie coś innego niż błąd zaokrągleń
w timerach. poza tym chyba buildery nie działają na testowym jądrze pld?

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.