Kompilacja kernel-net-ieee80211.spec i najnowszego ipw2200.spec

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 29 Paź 2005, 22:23:12 CEST

Łukasz Maśko wrote:
> Witam.
> Chciałem się spytać, jakie są minimalne wymagania odnośnie kernela, żeby
> skompilować bieżące kernel-net-ieee80211 z CVS-a? Próbowałem na
> kernel-grsecurity-2.6.11.10-6 z AC/ready, ale dostaję błędy i nic z tego
> nie wychodzi. Celem jest zbudowanie najnowszego ipw2200.spec, a powyższy
> pakiet jest mi do tego potrzebny. Pozdrawiam.

Podejrzewam, że problem tyczy się wykstrowanych headerów ieee80211,
które są w drzewku kernela od 2.6.13 AFAIR. Skasuj je i przebuduj
kernel-net-ieee80211. Zbuduje się wtedy ze swoimi nagłówkami, a po
instalacji umieści swoje w miejscu tamtych.

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa