ANN: openoffice.org-2.0.0-0.93

Nie, 30 Paź 2005, 09:53:46 CET

On Sunday 30 of October 2005 08:22, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Z plikami desktop jest dziwnie - /usr/share/applications/oosetup.desktop
> jest odpowiedzialny za "Ustawienia OpenOffice.org". Ścieżka w tej chwili
> to /usr/lib/openoffice/program/setup - oczywiście nie działa. Myślałem,
> że ścieżka jest tylko skopana (s/openoffice/openoffice.org/), ale
> problem jest bardziej interesujący:
To dlatego, że te pliki są jeszcze z OpenOffice.org 1.0. Pobierz sobie
ooo-build*.tar.gz i tam masz desktop/* na podstawie czego można porobić
uaktualnienia zarówno zawartości plików jak i w ogóle istnienia co
poniektórych.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/