ANN: ruchy na ftp, mysql, gda

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 30 Paź 2005, 12:08:31 CET

--- Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> wrote:

> W ciągu najbliższych paru dni będą się odbywać kolejne ruchy na ftp. Tym razem
> do main powędruje m.in. mysql 5.0.15 oraz nowe libgda.

librsvg-2.12.7-2 jest popsute, bez informacji o zainstalowanych wersjach
pakietów na builder{ach,rze} nie jestem w stanie nic zrobić. lokalnie
zbudowane pracuje bez problemów, z ftp sypie się na różnych svg np. z
zestawu Gorilla.

chciałem też zwrócić uwagę na cdrtools z ac-ready (2.01.01a03-1), które
nie działają (o czym pisało już pare osób).

--
Fryderyk Dziarmagowski