SPECS: esmtp.spec - missing br's

Piotr Skwarna spider w linux.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 10:37:27 CEST

Tomasz Wittner napisał(a):

>oraz wytłumaczą mu, jak bardzo nie lubimy ignorantów (ignorant == osoba z +w
>nie odpowiadająca na posty na pld-devel-* dot. jej osoby).

Nie rozumiem jak mozesz nazwywac ignorantem osobne o ktorej praktycznie
nic nie wiesz, otoz sprawa wyglada nastepujaco, w chwili obecnej z
powodow ktorych nie chce mi sie wymieniac poczte czytam tylko i
wylacznie w pracy, tak subsktybuje pld-devel i jeszcze kilkanascie
innych list, wiekszosc jesli nie dotycza mnie/tematu ktory mnie
interesuje po prostu odznaczam jako przeczytane bez przegladania, nie
twierdze jest to dobry sposob i zdaje sobie sprawe ze wiele rzeczy mi
umyka, jak chociazby wspomnamy ww. list (o ktorym istniueniu
dowiedzialem sie wczoraj via jabber), ale wracajac do sprawy speca, wiem
ze jestem szarym speco-klepaczem, tym nie mniej nie rozumiem jak "..req
wchodzi z automatu..", ja pakiety buduje na jednej, dwoch maszynach, a
pozniej ew. instaluje na innych, proba zainstalowania esmpt skonczyla
sie mniej wiecej tak:

sudo rpm -Uvh ~/rpmy/esmtp-0.5.1-0.3.i686.rpm
błąd: Niespełnione zależności:
        libesmtp jest wymagany przez esmtp-0.5.1-0.3.i686
        libesmtp.so.5 jest wymagany przez esmtp-0.5.1-0.3.i686

wiec chyba logiczne bylo ze dodalem requires libsmtp.

tyle