KERNEL_2_6

Czw, 1 Wrz 2005, 12:53:40 CEST

On Thu, 01 Sep 2005, Stacho Pal wrote:

> Witam!
> Nie ma NFY, to 'uprzejmie donoszę że:'
> ============================
> # $Revision: 1.441.2.1173 $, $Date: 2005/08/30 16:20:45 $
> # Conditional build:
> %bcond_without  grsec_basic     # enable basic grsecurity functionality
> (proc,link,fifo)
> ============================
> ta werjsja się nie buduje, niezlaeżnioe czy jest
> without  grsec_basic, czy domyślnie, a kończy się tak:
> ============================
> + echo Patch #53 (2.6.10-imq.patch):
> Patch #53 (2.6.10-imq.patch):
> [...]

IMQ nie ma nic wspolnego z grsec_basic.
Po prostu osobnik dłubiący przy IMQ (paszczus?) nie zauważył że ten pacz
jest wykorzystywany przez coś więcej niż kex.spec.

I to jest właśnie powód dlaczego kex.spec był bardzo kiepskim pomysłem -
mamy bardzo fajny burdel bo te same pacze, na tym samym branchu/tagu są
wykorzystywane przez dwa pakiety o różnej zawartości.

Po raz kolejny prosze - Wojtek przenieś to na jakiś branch w
kernel.spec a tego potworka skasuj.

Janek