[OT] Re: Skąd brać updaty sec do PLD na maszyny produkcyjne?

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 20:53:55 CEST

Dnia 01-09-2005, czw o godzinie 11:22 +0200, Michal Kochanowicz
napisał(a):
> I chyba się starzeję bo mi się nie chce silić na złośliwą ripostę ;)
> Powiem tak: lubisz góry, to spróbuj pojechać nad wodę, pobujaj się
> żaglówką po morzu, zanurkuj i jeśli uznasz że nie masz zielonego pojęcia
> co ludzie w tym widzą, wtedy poszukaj kogoś kto ci będzie wmawiał że to
> jedyne słuszne zajęcie i jest de best (możesz się zgłosić do mnie ;) ).
> Wtedy powinieneś zajarzyć.

Oooo to ja już muszę być bardzo stary, bo zawsze myślałem (czytając
twoją stopkę), że ssie to znaczy, że cię to wciągnęło i lubisz chodzenie
po górach...
Ale to świadczy tylko o tym, że polski język jest żywy ;)
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."